Садржаји рада за понедељак, 18.05.2020.

СРПСКИ ЈЕЗИК: Понављање језичко-граматичких садржаја

Пажљиво прочитај постављене захтеве (које не преписујете). У свесци напишите наслов писаним словима и урадите ову вежбу.

Језичко – граматичке вежбе

Ово је била вежба и припрема за тест који ће бити постављен на блог у 18 часова. Тест ћете радити од 18:00 – 19:00.

У току дана прелистајте вашу књигу „Причам ти причу“, како би сте се подсетили текстова које смо радили:

„Лисица и гавран“, „Деда и репа“, „Два друга“, „Две козе“, „Два јарца“, „Јежева кућица“, „Тужибаба“, „Предлог“, „Није лако бити дете“, „Добар друг ти вреди више“.

МАТЕМАТИКА: Мерење дужине

У петак су на РТС 2 били ови наставни садржаји. Данас можете погледати тај час на https://rtsplaneta.rs/video/show/1453183/

У вашем уџбенику на  70.-ој страни имате такође детаљно објашњено . Пажљиво прочитајте и урадите 1 и 2. задатак на 71.страни.

МУЗИЧКА КУЛТУРА: Песма “Рибар“

Можда ће неко овог лета ићи на пецање са родитељима. Ево једне песмице за мале пецароше:

                            РИБАР

 ПАЗИ ДОБРО РИБАРУ, УДИЦА ТИ ТРЗА!

 ОДНЕЋЕ ТИ МЕКУ СВУ, РИБИЦА ЈЕ БРЗА.

 РЕЦИ САДА НА ТАЈ ЗНАК ЈЕ Л ТО РИБА ИЛИ РАК.

ИЛ ЈЕ МОЖДА ЖАБА. РЕГА, РЕГА, КВАК!

ЛОЖИ ВАРТУ РИБАРУ, РИБА НЕК СЕ ПЕЧЕ,

 АЛИ ПРЕ ТИ ПРИПАЗИ ДА ТИ НЕ УТЕЧЕ.

 РЕЦИ САДА НА ТАЈ ЗНАК ЈЕ Л ТО РИБА ИЛИ РАК.

ИЛ ЈЕ МОЖДА ЖАБА. РЕГА, РЕГА, КВАК!

Како се пева ова песма можете чути на https://www.youtube.com/watch?v=5G-zb04LZkQ  или као дидактичку игру  https://www.youtube.com/watch?v=mBQ09C1Xvi4

ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ: Школа какву желим

Знам да сте пожелели своју школу, учионицу, другаре…

За ову радионицу потрбно је да вас родитељи „воде“ кроз фантазију, ЗАПРАВО ДА ВАМ ЛАГАНО ЧИТАЈУ, ДОК ВИ ЖМУРИТЕ И ЗАМИШЉАТЕ:

„Дишите равномерно, опустите руке и ноге, осетите како вам је глава опуштена, и врат, полако, испробајте мало како вам је најудобније. Затворите очи. Ја ћу те сад водити на замишљено путовање.

Сада неколико пута удахните врло дубоко. Добро.

Очи су вам затворене и док ти ја говорим замислићеш да идеш на једно лепо, твоје место.“

ВОЂЕНА ФАНТАЗИЈА.  

 „Замисли да можеш да направиш школу какву желиш. Замисли како би она изгледала. Како би изгледала зграда школе?“

„Твоја учионица, шта би све било од ствари у учионици? Замисли ко вас учи. Како изгледа час? Колико траје час? Шта све радите и учите у тој школи из снова? Како изгледа одмор?

Замисли школско двориште. Чега ту има? Шта све можеш да радиш у школи из твојих снова?“

„Сада нацртајте своју школу из снова. Прикажи линијама, облицима и бојама где сте били, како сте се осећали, шта сте видели и доживели. Пренесите свој доживљај на папир. Није важно како цртате, важно је да то вама нешто значи.“

„Шта би могло у овој нашој  школи да се промени да би нам свима било лепше и пријатније?

Постави коментар

Дизајнирајте овакво веб-место уз помоћ WordPress.com
Започни